2011年12月22日 星期四

別笑! 阿珠媽(아주마)也有可愛一面

2011.Oct 30

捲捲頭阿珠媽招搖過市
哈哈 一見到 忍唔住笑


阿珠媽(아주마)係韓國係可以話係橫行霸道!
韓國人十分重視輩份
韓文有分平語和敬語
對於年長一輩需要用敬語
所以韓國人從小就會養成尊敬長輩之美德
結果阿珠媽都被寵壞了!

阿珠媽喜歡聯群結隊出沒
她們衣著相似
配上捲捲頭 (真係唔明點解個個阿珠媽都係捲捲頭?!?!)
說話都中氣十足、聲大夾惡
試過好幾次 
係地鐵、巴士講野講得太興奮
突然間有阿珠媽聲大夾惡咁用韓文同我地講野
唔駛識韓文都知佢想講咩

亦有人試過係地鐵車廂內
阿珠媽因販賣香口珠不果
攻擊乘客 (有無天理????!)

阿珠媽絕對係全世界最麻煩既女人
完全係 control freak
如果你去韓國旅行
見到阿珠媽最好避得就避
不過最慘係
成街都係 避無可避......


話雖如此......


韓國街邊小吃大多都是由阿珠媽經營的
站著吃的時候跟阿珠媽聊天練習韓文
阿珠媽竟然聽不出我不是韓國人
呵呵呵

她笑得燦爛讓我拍下這張照片
好可愛的阿珠媽哦! :D

難得見到阿珠媽可愛的一面!

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

關於我自己

我的相片
喜歡周遊列國,吃喝玩樂!
足跡踏遍20個國家, 81個城市。最愛旅居生活, 感受當地文化, 學本地人細味生活!
最叻不務正業, 祟尚自由自在的生活, 不受束縛, 正宗 tiu tiu fing 少女!
熱愛旅遊, 亦對電影不離不棄。 最愛歐洲電影, 卻拍過荷里活電影。
歡迎聯絡: tiutiufinggirl@gmail.com

Search this blog